tisdag 15 juni 2010

Im alive!!!

Ok jag har till och med hunnit få ett eller två gråa hår sen jag skrev sist.. det är sant..

Jag vet inte riktigt om jag är hundra motiverad att skriva nu heller men jag kör på så får vi se. Detta är i korta drag vad jag hunnit med den sist:

Ferre med hotellboende i skell
möhippa
färgat håret lila
planerat tomt
planterat blommor
odlat tomater
kollat på tv
tvättat ur allt lila
Stenberg blir Ström
Massa besök
massor av rännande
och massa mer..

ja det är väl ungefär vad jag hunnit med på en månad.

Jag är konstant trött men det verkar vara många som är det just nu så det kanske är vädret eller nåt annat.

Jag måste bara kommentera en sak. Maria hade fått en kommentar på sin blogg angående det faktum att hon lämnar bort sina barn ofta. Inte fan är det någon som skulle säga nåt ifall det hade varit pappan som hade lämnat bort barnen, det kan jag garantera. Det är märkligt det där med att man som mamma, och kanske pappa också vad vet jag, ska ha dåligt samvete för att man väljer att lämna bort barnen då och då. Det är ju ingen som säger nåt ifall barnen är på dagis hela dagarna och båda föräldrarna jobbar, det är ju ungefär samma sak men när det gäller egentid då är det verkligen en öm tå.. Oj jag hade inte tänkt skriva så mycket om det men jag ondade upp mig under tiden jag skrev.

Idag har jag bakat muffins med blåbär och Lime, jag tror att de blev goda, nu ska jag koka kaffe och vänta på att U ska komma hem på kaffe.

Vilket flummigt inlägg det blev, jag lovar att återkomma när jag är nere på backen igen :)

1 kommentar:

  1. Anonym18:25:00

    kul att se att du skrivit! jag är ju nyfiken på vad som händer därhemma... Hälsningar från en ål

    SvaraRadera