måndag 13 juli 2009

Bandit

Sitter och lyssnar på Bandit och surfar lite när jag till min stora förvåning knappt ser ut från våra vardagsrumsfönster. De har immat igen!!! Hur normalt är detta undrar jag och kommer det alltid att vara såhär.. Det måste ju vara nåt fel med nånting.. Kanske at vi inte har någon plåt runt fönstrena eller nåt sånt. Jaja hur som helst så är det inge kul.

Jag har mned hjälp av min mor påbörjat ett mastodontprojekt på övervåningen.. Jaja nu kanske jag överdrev lite men just nu känns det så. Vi har tömt klädkammaren däruppe för att jag ska sortera och lyfta tillbaka det som ska vara kvar och slänga/kränga det som ska bort.. Det har varit våran avlastningsyta nu när vi städat undan för att få det lite fint så det är en hel del som ska gås igenom.. Jaja jag är ju bara ledig om dagarna som Ubbe säger..

Ronja har allvarliga problem..Det är inte så allvarligt som det låter utan det är jag som överdriver igen men hon är gnällig och bajsar typ hela tiden, sömnen är det inte tal om heller. Det är mest troligt tänder som spökar och det går nog över men det är jobbigt så länge det varar och som vanligt passar hon på när hennes pappa är borta..Eller så är det tvärtom..hmm. Hon kanske saknar pappa sin och det är därför det är så.

Imorgon ska vi nog ut på en cykeltur med våran nya cykelkärra som vi köpte igår. Den är jättefin och väldigt praktisk. Man kan ta loss den och skruva på ett hjul så kan man använda den som vagn.

Nu ska jag gå och lägga mig så kanske jag hinner sova lite innan hon vaknar. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar