torsdag 9 juli 2009

ok här kommer...

en liten uppdatering..

Ronja sitter numera själv omän jag är lite överbeskyddande och hela tiden passar så att hon inte ska ramla. Hon har även fler tänder på g för hon har varit dålig i magen som hon var förra gången och så fort hon får chansen så gnager hon på nåt.

Hemma går det sakta men säkert framåt.. Bygglovet är beviljat och operation röja i garaget är igång. Ok kanske inte hjälper till så mycket där men Ubbe har börjat så smått. Han har även spacklat och målat övervåningen och satt skyddsfilm på fönstrena i badrummet. Han är väldigt duktig.. Jag håller på att skriva en lista på saker vi behöver från IKEA så att Ubbe ska tycka att det är värt att vi åker dit.

Ute regnar det massor. Jag hade just kommit hem från en en och en halv timmes promenad med hundarna(vi är hundvakt) då det började ösa ner..snacka om tur.

Ettårskalaset igår var jättemysigt, gott fika och trevligt sällskap.

Imorgon är vi bjudna till Nötön på knytkalas och nu sitter jag och avnjuter kvällen med en kall öl och surfar lite. Imorgon ska jag ta liute bilder och uppdatera er om husläget.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar