söndag 26 juli 2009

Festivalyra

Idag faller regnet konstant och jag försöker återhämta mig efter gårdagens festkväll. För mig är det nog inte så farligt det är nog värre för sambon som hade en ordentlig kväll igår. Han försökte få mig att tävla under promenaden hem för att bevisa att han visst kunde gå rakt.. Jaja det hade kunnat gå hur som helst..

Kvällen igår var väldigt trevlig mestadels, vissa saker retar mig.. Jaja så är det väl och det är bara att acceptera och hoppas att de kommer på andra tankar för det vore väldigt tråkigt annars tycker jag.

Ronja har sovit hos sin mormor och morfar inatt och efter en uppdatering så fort jag vaknade vet jag nu att det gått väldigt bra och att hon är en liten gladskit.

Nu vaknar sambon och han mår oförskämt bra, som vanligt när han har druckit...

Nu ska jag äta lite frukost så ni får ha det så bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar