onsdag 15 juli 2009

SYTYCD

Det är mitt favoritprogram just nu, So you think you can dance alltså om ni inte förstod... Grymt bra!

Jag är rädd för att jag håller på att få tandvärk, har aldrig haft det men jag är svullen runt en kindtand och är öm men inte så att det inte är överkomligt så då kanske det inte är det. Har iallafall inte planerat att gå till tandläkaren den närmsta tiden så vi får väl se hur det går.

Nåt jag däremot är är väldigt förkyld, igen.. Det känns lite drygt då jag nyss blivit frisk men vad ska man göra åt det. Ubbe är också förkyld igen och Ronja så ni kan ju kalla oss för familjen snorig..

Imorgon kommer Ubbe hem igen så det blir skönt, Ronja har varit helt galen dessa dagar, jag lyfter oftast över henne i våran säng när hon vaknar vid sex så att jag lättare kan söva om henne. Nackdelen med detta, har jag märkt, är att när hon vaknar så siktar hon direkt in sig på mig. Ligger jag med ansiktet mot henne så grabbar hon tag i min näsa, ligger jag med ryggen mot så tar hon håret. Inte så kul att vakna så men vad gör man när man vänder sig om och hon är överlycklig över att man är vaken.. Det blir iallafall skönt att Urbe kommer hem för då kanske jag kan få sova lite middag iallafall så kanske jag kan bli av med förkylningen lite fortare.

Nu ska jag se färdigt programmet och sen är det sängen som väntar. Ha det!

2 kommentarer:

  1. älskar detta program med!!!Nu är vi i stockholm hos vännerna.. kram på er i dessa förkylningstider! puss

    SvaraRadera
  2. Anonym16:09:00

    Kan bara hålla med. Programmet är superbt!!!

    /Linnéa

    SvaraRadera