lördag 27 februari 2010

En binnikemask beställd!

Jag vet inte om det stavas så men jag skulle gärna ha en. Vet inte riktigt hur masken fungerar, förmodligen inte så hälsosamt men just nu känns det som en bra ide:)

Jag skulle vilja att ni hjälpte mig med en sak, jag skulle vilja att ni helt ärligt kunde kommentera angående den där mustaschen. Detta är inte ett försök att avslöja vilka som läser utan det är helt frivilligt. Jag känner bara att jag behöver ert stöd med bra argument till varför skiten ska bort. Hjälp en stackars sambo i nöd då jag är helt villrådig just nu. Inget jag säger biter på enviskorven.

Förövrigt vill jag bara säga att jag hejjar på Anna Bergendahl i melodifestivalen! Jöback var också bra men hon var jättebra.

Annars gör vi inte så mycket idag, barnlösa som vi är. Svärisarna var här och åkte hem ett barnbarn rikare. De tyckte det var längesen hon sov där, varsågod sa jag och har inte alls dåligt samvete. Jag behöver sova imorgon då jag ska jobba natt imorgon.

Nu är det skit-OS på tv så det blev inte att se film ikväll heller, är det slut snart?? Jag funderar på att gå och lägga mig men då vaknar jag så tidigt imorgonbitti. Jag ska nog göra det ändå i protest för att det är OS varenda jävla kväll. Ja är int bitter...

Sitter och funderar på vårat hem och vad som behöver göras, vissa saker har löst sig väldigt bra men det saknas fortfarande massor. För att mina planer ska gå som jag vill så behöver jag på Ikea eller eventuellt beställa med nån som ska på Ikea så vet ni med er att ni ska tid och känner för att göra mig en tjänst så vore det toppen.

Förövrigt så har jag/vi fest nästa helg, shit va kul det ska bli, behöver dock fixa lite innan. Kanske en ny outfit då de andra två brudarna är betydligt läckrare än mig så för att jag ska synas så behöver jag en spektakulär outfit alternativt en helrenovering. Även en liten finputsning på håret men det är jag inte ett dugg orolig över då jag ska till Challan på torsdag.

Nu blev detta ett långt inlägg så nu slutar jag, hatar blogginlägg som är långa. Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Tillbaka på bloggen med besked. Me like! Om du mailar ditt kontonummer till mig så kan jag sätta in pengar för klänningen. Annars kommer jag aldrig att lyckas betala, har aldrig kontanter. Men det är då ingen brådska med leveransen, hon lär ju inte kunna ha den förrän i slutet på sommaren =)

    MIn mail: gevalia_@hotmail.com

    Hoppas ni får en toppenfest, du kommer att vara minst lika grann som de andra.

    Just ja, mustachen, jag tycker nog han är finare utan. Sorry Ubbe!

    SvaraRadera
  2. Tycker Ubbe ska ha den kvar

    SvaraRadera
  3. Nu gör jag något utöver det ordinära.. Klart muschan måste ryka. Jag skulle nästan tycka att det kunde bli en av dina 30-årspresenter :)

    Ang den där binnikemasken, se nedan
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Binnikemask

    Kanske du skulle kunna hitta något annat alternativ? :) Lät inte överdriver trevligt!

    Hörs och syns, jag är uppe före tuppen och väntar på att alla ska vakna (läs Ida!) Sugen på kaffe idag så vet du vem du ska ringa!

    SvaraRadera
  4. anna H14:41:00

    Instämmer med tjejerna, precis varför inte en 30-årspresent fast kanske dagen innan ;)

    SvaraRadera