söndag 28 februari 2010

ok

Maria och Lisa: tack för stödet!
Johan: Alla har rätt till sin åsikt:)

Ja såhär ser det ut när det diskas hemma på Kilgatan. Att det är barnarbete skiter vi i!

När katten är borta dansar råttorna på bordet eller nåt sånt.
Jag steg upp, kollade ut och ville gå och dö!! Hur mycket snö ska det komma?? Iofs så gör det inget om det kommer snö ifall denna skitkommun kunde skotta bort den så att man iallafall kan vara ute, men, nu gör de inte det och då vill man bara dö när det kommer snö veckor efter veckor. Jaja jag gillar ju vintern så vad har jag att klaga på!
Jag gjorde som Lisa sa och sökte upp Binnikemask på Wikipedia och nä det lät väl inte så trevligt, nån annan som har nåt tips på hur man går ner i vikt snabbt och enkelt utan några större ansträngningar?
Jaja Urban har invändningar på mitt val av frukost, vaddå ostkrokar innehåller ost och cola är ju vätska, han klagar ju på att jag är dålig på att dricka. Nu kom han och serverade mig kaffe och en mockaruta, som att det är nyttigare..
Senare ska vi till Sjulnäs för att hämta skruttan, jag tror jag ska fixa lite hemma först. Jag väntar på att den där pysselsjukan som drabbat Jennie ska drabba mig också för shit vad hon pysslar.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och surfa lite innan ilet slår in. hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar