tisdag 2 februari 2010

nä nu får det vara nog..

Det snöar!
Idag har vi ätit pizza till alla er som bryr sig:) Den gjorde vi själva och den blev grymt god. Såklart på libanesiskt naanbröd, kommer nog aldrig att göra en pizzadeg själv igen nu då jag börjat göra på naanbröde. Jag hatar att göra pizzadeg.

Ubbe sitter med Ronja i hennes tält och dricker te, han är förkyld. Te brukar ju hjälpa så vi får väl se om han blir botad.
Ikväll ska jag få finfrämmande, Lisa och Anna ska komma och hälsa på och dricka kaffe, inte Lisa som går på kaffeavvänjning men det gör inte jag:) Imorgon ska jag ut och äta på Challenge, jag har aldrig varit där så det blir spännande. Vi ska ut med mammagruppen.
Nu ska jag bjussa på lite bilder, tyvärr Jennie så tog jag inga bilder i fjällen, jag glömde totalt bort det. Nästa gång.

Ja Urban sparar ju fortfarande på sin mustasch (stavas det så?) och det värsta är att jag tror att han trivs i den..

En dagsfärsk bild på stumpan, hon spelar och dansar:)

Nej hon blöder inte, hon har bara ätit tomatsås..

Nu ska jag gå och leka lite med Ronja för hon kräver det!

2 kommentarer:

  1. Anonym18:54:00

    Han blir mer och mer lik sin far
    //Lenita

    SvaraRadera
  2. Det var kul med bilder på lillan i alla fall! Ha det så mysigt på Challenge, vi ska dit på lördag med jobbet. Kram på dig!

    SvaraRadera