tisdag 23 februari 2010

Uppdatering i bildformat

Här kommer en liten uppdatering i bilder, det är mycket som hänt sen sist.


Ronja äter glass
Ronja har börjat diskaRonja har tagit körkort, tiden går fort

Vi har varit på OS i Vancouver, nej men skid-sm i Sjulnäs, samma proffsiga arrangemang. Ser ni mig nånstans?


Där fock vi mat, sol och trevligt sällskap.



SM-byn


Mustaschen frodas, jag ska snart börja ett uppror för den ska bort!

Ronja har fått en ny jacka, söt som vanligt.


Hon älskar sina skor:)


Snygging på ingång.
Ja det var det, nu ska jag gå och lägga mig för det är förmiddagsvecka vilket innebär tidig morgon, alldeles för tidig om ni frågar mig. Hoppas att ni inte övergivit bloggen, ska bättra mig, snart.

2 kommentarer:

  1. Hon är såå söt :)

    SvaraRadera
  2. Tjenis! Hon är ju så snygg bruttan :)
    Jag har råkat radera min blogg så här är min nya adress ifall du vill läsa! :)
    ozzylippe.blogspot.com
    Trevlig helg också laddar vi upp inför nästa! :)

    SvaraRadera