måndag 1 februari 2010

Nä fy fan..

..vad tråkig jag är som inte skrivit nåt sen förra måndagen..

Jag har ju till och med haft ledigvecka men ändå har inspirationen varit på noll. På Ikea fyndade jag mycket, ett väldigt fint vardagsrumsbord, en massa grejor till Ronja och nå lampor.. mer än så blev det inte denna gång men jag har hittat ett väldigt fint köksbord som ska bli vårat inom kort.

Vi hade ju magsjuka förra helgen och denna helg spenderades i Adolfström i husvagnen. Jag har även hunnit med en middag/fest med mitt skiftlag vilket var enormt trevligt. Lite seg dagen efter bara men då var jag barn- och sambofri så jag låg i sängen länge.

Det har även kommit sjukt mycket snö för er som inte märkt det..fy fan. Jag skulle skotta förra veckan, bakis och kallt som fan.. kruxet var bara, förutom det uppenbara, att det har blivit så högt med snö på sidorna så jag orkade inte få upp det på vallarna. Då la jag ner det projektet så fick Ubbe göra det när vi kom hem, vilket han gjorde på en kvart. Det skulle ha tagit mig en hel dag..

I veckan jobbar jag förmiddag vilket innebär sjukt tidiga morgnar.. Det var segt imorse när väckaren ringde klockan 05.00. Inte bara för att det är väldigt tidigt utan även för att jag sovit väldigt dåligt då jag haft en dotter sparkandes i ryggen och en sambo snarkandes i andra änden av sängen. Tur att det är sparkavstånd dit..

Nu väntar sängen då jag ska upp tidigt imorgon med. H en trevlig kväll och hoppas att ni inte gett upp hoppet om mig. Jag ska bjuda på lite bilder snart också..

Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Ser gärna lite bilder från fjällen om ni nu tog några...Kram

    SvaraRadera