lördag 6 mars 2010

30-årsfirande!

Många av mina kompisar fyller 30år i år. Först ut var Anna och imorgon är det undertecknad själv och Lisa på torsdag. Detta firar vi med att slå ihop och ha en fest tillsammans. Igår var vi och dukade och ikväll smäller det. Jag har inte hunnit att tänka på det så mycket förrän idag då jag börjat längta riktigt mycket. Ja inte till att fylla år men att festa till med mina vänner. Det mesta är fixat nu och jag ser mycket fram emot maten ikväll som Anna och Matte verkligen har slitit med. Undrar hur länge de höll på med köttet igårkväll?

Nu på dagen har jag tänkt mig ett varv runt fårön tillsammans med Jennie och Maria. Vädret kan jag då rakt inte klaga på för en gångs skull.

Hoppas ni får en fin dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Det var klart tio så det gick ju bra! Ha en skön promenad så syns vi på några timmar, är taggad till tusen!:)

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott då!! Hoppas ni får en helt underbart rolig festkväll!! KRAM!

    SvaraRadera