tisdag 23 mars 2010

oj

Jag vet att min blogg är tråkig just nu men det är tråkiga tider så då känner jag inte riktigt för att skriva.

Fjällturen blev ju ett jävla fiasko då jag fick magsjuka på lördagen. Om det är jobbigt att ha magsjuka hemma så ska ni bara veta hur det är att ha det i en husvagn utan toalett. Jag var väl inte fräschast om man säger som så.

Annars då. Jag slutar jobba nästa vecka vilket känns jävligt surt då jag blivit lovad ett halvår men kortades ner till tre månader. Nån dagisplats har vi inte fått än och det är inte lätt att få tag i nån på kommunen heller. Jag sökte till den första april så nånting är ju fel då jag inte hört nåt.

Annars då, ja det är nattvecka vilket betyder mörker.. jag är noll motiverad då det känns som att jag jobbar mot noll.. Jag har varit sjukt trött de båda nätterna som är avverkade. Jag trodde att jag skulle köra i diket imorse när jag skulle hem för jag var så trött, det var tom på gnällen att jag somnade när jag satt på toa innan jag åkte hem från jobbet.

Sen händer tråkiga saker för vänner i min närhet så 2010 känns inte som nåt bra år än men snart börjar det ju ploppa ut ungar så då kanske det inte blir så dåligt iallafall..

återkommer när positivismen infaller sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar