onsdag 3 mars 2010

Hur störd är man..

..om man ligger och formulerar blogginlägg klockan halv åtta på morgonen när man har jobbat natt.. Detta man är alltså jag och det var vad jag gjorde imorse. Inte för att jag kommer ihåg nåt av det jag tänkte skriva men jag kommer ihåg att jag kanske borde söka hjälp.
Jag sov inte bra idag vilket komemr att medföra att jag kommer att vara väldigt väldigt trött inatt men det är bara att bita ihop. Jag är stolt att jag klarar av att jobba natt överhuvudtaget då jag är en extrem morgon- och dagmänniska. Jag är verkligen inte skapt till att jobba på natten.
Jag hade nog inte så mycket vettigare än så att skriva om men jag har lite bilder om ni är intresserade.



Lillan har redan börjat dansa på borden, var ska detta sluta.

Favoritprogrammet, ja inte mitt men hennes.

Såhär ser jag ut efter ytterligare ett besök hos bästfrissan.
Nu ska jag surfa runt lite innan familjen kommer hem.
hej då!


1 kommentar:

  1. Trevligt med ljust hår, snart börjar min resa dit! Kram

    SvaraRadera