tisdag 9 mars 2010

Japp

Nu är mustaschen ett minne blott.. Sara: Jag lider verkligen med dig för de kan vara envisa ibland de där typerna vi bor med:) Han lät mig raka bort den i söndags innan allt folk kom men han har tänkt odla den igen då mustaschkampen drar igång.. Hmm vi får väl se:)

Idag var vi rastlösa så vi drog bort till Frida och Mira för lite kaffe och vuxensurr. Ronja och Mira lekte, eller ja de åt rån och gick omkring.

Skoterhelvetet är på verkstaden då den inte gick igång imorse.. tråkigt då vi ska till fjällen imorgon:(

Nu ska jag hjälpa min mustaschfria sambo att lagta lite mat. Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Skönt att han är mustaschfri! Det är Per oxå. Han körde nåt sorts taktik med den där mustaschen tydligen. Säger att nu kan han göra mkt för inget kan ju bli värre än mustaschen...och så kan han hota med att odla en igen. Han är ond min sambo!!!

    SvaraRadera