söndag 7 mars 2010

Puh!

Då var festen över och jag hade jättekul! Tack alla ni som kom! Jag gjorde nog ingen hemlighet av att jag tyckte maten var nåt av det godaste jag har ätit. Vilken fullträff. Kan tyckas att jag överdriver men för mig var det verkligen fullkomligt lyckat. Jag tror att jag åt för tre och nej jag är inte gravid med tvillingar, jag var bara väldigt hungrig. Inte konstigt om jag kommer att måsta uppsöka en toalett inom en snar framtid då jag just ätit en portion till nu på morgonen. Nej jag ska inte spy ifall nån nu trodde det:)

Jag gjorde heller ingen hemlighet om vad jag tycker om min kära sambos mustasch.. Jag vill verkligen att han ska ta bort den nu.. Ska gå och be en sista gång innan jag sätter in det tunga artilleriet..dvs raka bort den då han sover. Isåfall skulle jag ha passat på inatt för han sov som en stock.. hmm får väl se.

Idag tror jag att det kommer hit lite folk så det blir trevligt, jag har massor med potatissallad att bjuda på:)

ha en trevlig dag och missa inte att det är Vasaloppet på tv.

3 kommentarer:

  1. Anonym18:49:00

    Grattis på födelsedagen Anna!

    Jag har förresten samma bekymmer som dig nu då Per kom hem med en ohyggligt ful mustasch igår. Han har den bara för att retas säger han och nog blir jag uppretad alltid! Usch så fult! Men alla killar är på hans sida konstigt nog. De gaddar ihop sig! Vi måste komma på nåt sätt att hämnas... /Sara S

    SvaraRadera
  2. Tack för både idag och igår. Trevligt och gott. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ni får väl börja odla hår under armarna eller nåt, det gör nog tricket ;)

    SvaraRadera