lördag 21 februari 2009

Middagen igår

var helt underbar, vilken mat! Sandra bjöd oss på thai-afton och hade gjort kyckling och cashewnötter, strimlad biff med ananas och purjolök samt stekt kyckling med en fantastiskt god jordnötssås. Jag vill också vara bra på att laga mat, tyvärr får Ubbe stå ut med min korv med makaroner:) Sandra är ju iofs kock så ett visst försprång har hon.

Lillan har en lavbra dag idag, trött men vägrar att sova. Jaja hon somnar väl i vagnen för vi ska in och luncha med Lisa efter några helgers uppehåll. Det blir trevligt.

Senare idag bjuds det på hockey på roknäsvägen så jag och Jennie ska basta under tiden med hårinpackningar och allt vad det innebär. Jag kom på igår att det var pinsamt längesen jag bastade.

Nu ska jag gå och fixa håret och ringa och väcka Lisa.

ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar