torsdag 26 februari 2009

Fårön runt




Idag gjorde jag det äntligen, sparkade Fårön runt. Det var jätteskönt med riktigt härligt väder. Det blev dock ganska jobbigt men jag hade lite draghjälp, nästa gång tar jag på hunden en sele så kan hon dra ordentligt. Kanske ska ta med mig Elvis också så kanske de kan hjälpas åt:)
Här är en bild på dagens ekipage. Lillan verkar må gott i sparklådan iallafall.
Ikväll har vi varit förbi mamma och pappa en sväng för att seda åka vidare till Sjulnäs där det visades derbymatch med mycket prestige. Jag passade på att gå ner till svärmor och dricka kaffe. Lillan somnade där för kvällen så när vi kom hem flyttade jag bara över henne till sin säng och nu sover hon. Skönt att kunna sitta vid datorn och veta att om hon vaknar så kan Ubbe gå och ta henne. Det hör inte till vanligheterna.
Imorgon är det fredag och jag ska träffa upp sambo för att beställa vitvaror och köket!! Äntligen, det kommer att bli jättefint. Jag blev även inspirerad av Jennie att åka på reprisen då jag skulle behöva några fler köksstolar. Jag har fyra teakstolar men bordet är stort så jag skulle vilja ha minst fyra till. Mamma nämnde även att hon kanske ville gå Fårörundan så jag är väldigt sugen att göra henne sällskap. Speciellt om det är samma väder som idag.
Nu ska jag gå och mysa lite med Ubbe om han inte redan somnat i soffan.
God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar