söndag 22 februari 2009

Snö

igen.. Hur mycket ska det komma egentligen. Jag gillar snö det är inte frågan om det men nu tycker till och med jag att det räcker.

Igår var vi hos Jennie ch Anders för att se hockey (Ubbe) och basta (Jag). Det bjöds även på tacogratäng och ni som känner mig väl vet ju att allt med taco går hem hos mig så det var jättegott. Lillan somnade klockan åtta i deras sackosäck och vaknade inte när vi bar över henne till bilstolen och se till sängen. Hon vaknade först halv fem i morse och då bara för att äta och sen somna om igen. Jag bar då över henne till sin säng igen och då sov hon till halv åtta. Lyx!

Jag är grymt nöjd över att jag vunnit en auktion på tradera, ska lägga ut en bild på mitt fynd senare.

Ska försöka få Lisa att göra ett nytt försök till lunch då hon var för bakis igår :)

ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar