torsdag 26 februari 2009

Vackert!

Det är -10 och strålande sol och snön ligger som ett tjockt duntäcke, kan det bli vackrare än så??


Lillan sover så det är bäst att passa på, jag har ganska exakt tjugo minuter på mig innan hon vaknar, hon har redan sovit i tio och hennes tupplurer är bara ca 30 min. Jag tröstar mig med att hon sover hela nätterna istället..


Idag tror jag att jag ska åka in till huset och ta mig en promenad runt fårön kanske, eventuellt går vi in till stan och köper en present till hemmings nya tillskott.


Det var väldigt trevligt att träffa våra bb-kompisar igår, han hade växt han med och har snart kommit ikapp lilla trollet. Fick även lite tips till huset som jag funderar över.


Nu ska jag kolla om det finns nå billiga flygbiljetter till sthlm, gör det de så kanske jag tar en tripp nästa vecka. Vi får se...


Ha en bra dag allihopa!
(Inte taget i dagens strålande sol men det är väldigt mycket snö)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar