måndag 4 januari 2010

Hemma

Nu är vi hemma igen och det känns skönt. Borta bra men hemma bäst som jag redan skrivit:) Det har varit en härlig resa med många intryck och minnen.

Igår började jag att jobba och jag gick ut hårt med nattvecka. Det gick väldigt bra, jag var hur pigg som helst hela natten och när jag kom hem så var Urban vaken så därför sov hela familjen till klockan halv tolv idag med..hmm inte bra för de två i familjen som måste vända på dygnet.

Idag ska jag jobba natt igen för att sedan vara ledig imorgon för att ha en trevlig liten fest.

Vi har även gjort debut på Youtube (Vad jag vet). Här kommer klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=es67HU4am5Q

Spännande va?

Hoppas alla har det bra!

1 kommentar:

  1. Vilken firre!! Ikväll är det fest, vi ses i vimlet vännen!

    SvaraRadera