måndag 18 januari 2010

Ny vecka nya löss

Nädå men jag saknade inspiration till en bra rubrik..

Vi började dagen med en promenad på isen, nu sover lillan ute i vagnen, Ubbe är i garaget och spikar och jag har just avnjutit en grymt god egengjord Falafelrulle. Jag ska iväg och jobba klockan 14.00 så just nu laddar jag bara. Ska ta ett snack med chefen angående mina jobbkläder som börjar lukta ganska illa. Jag har inget ombyte så jag har haft samma kläder i två veckor nu. Inte ok.

Igår såg jag och sambon Mamma Mia. Jag har sett den förut en gång på Bio med Jennie när jag var gravid så det var ett tag sen. Jag tycker att den är jättebra och jag tror att Ubbe gillde den med faktiskt.

Nu ska jag surfa vidare får nåt jättekul hade jag då inte att berätta.

hej svejs

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det är skönt att du är lika besatt av Twilight som jag... annars verkar det ju mest vara fjortisar som trånar efter vampyrerna. Men vi är väl unga i sinnet du & jag :)!
    Det var verkligen kul hos er på trettondan, men jag och Ante håller med om att det är synd att vi träffas så sällan. Vi får styra upp nåt framöver kanske.
    Tråkigt att du inte kan komma på vinlotteriet imorgon.
    Vi hörs. Kram

    SvaraRadera
  2. Va, kan du inte komma? Nä just det, du jobbar ju kväll. Synd. Jag hann även tänka "vadå, jobbar inte Ubbe?", så lite förvirrad är jag nog! Får ses någon dag vännen! Kram

    SvaraRadera