fredag 1 januari 2010

Nyår

Igår var det nyårsafton och jag gick och la mig runt halv tio tillsammans med Ronja. Hon ville inte somna och var rejält ledsen. Har aldrig sett henne så. Hon grät tills hon kräktes vilket aldrig har hänt förut. Jag gav henne en alvedon och sen somnade hon tillslut när Ubbe vaggade henne.

Idag börjar våran resa hemåt, ska bli skönt att komma hem, det är ju alltid så. Borta bra men hemma bäst. Det har varit väldigt kul att vara här, många nya upplevelser:)

För Rebecca som eventuellt ville komma till Arlanda så landar vi ca klockan 8 på morgonen lördag morgon så jag förstår om ni inte kommer, ni är väl i Ljusdal om jag inte minns helt fel? Vi åker igen vid halv tio eller nåt sånt.

Nu ska jag rengöra detta tangentbord då nån fyllis suttit vid det, det är ganska så kladdigt om man säger som så:)

ha en bra dag och till er hemma så syns vi snart!

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar