söndag 17 januari 2010

love love love..

Idag är vi slitna.. Jag för att jag jobbat natt i två veckor och försöker vända tillbaka dygnet och sambon för att det var partaj igår. Vi var bjudna på 40-årskalas igår och där bjöds det på otroligt god mat och väldigt trevligt sällskap. Jag hade tänkt åka där vid elva men så fastnade jag i ett trevligt samtal med en ny bekantskap så vid halv ett hade jag fortfarande inte åkt. Det är kul när man träffar nya människor. Jag var nykter och nej jag är inte gravid vilket det spekulerades om igår. Jag var bara väldigt trött då jag sov pissdåligt i fredags. Sen är jag väldigt bekväm och ville sova hemma i egen säng. Festen var i Stockbäcken så ta en taxi därifrån kostar ju mer än skjortan så därför körde jag. Inget annat!

Nu har vi besök av gammelmorfar och sedan ska vi åka och hämta lillan som sovit hos sin mormor och morfar. Av nån anledning så lyckas de alltid få henne att sova länge..hmm undrar vad hemligheten är?

I veckan jobbar jag em/helg sen har jag ledigvecka som innebär Ikeabesök med mamma och annat trevligt. Det känns riktigt bra att jobba, jag har inte alls nån jobbångest på söndagarna vilket är ett bra tecken. Tur bara att det är ett tag tills jag ska jobba natt igen:)

Nu ska jag tipsa om en blogg igen, det var längesen jag gjorde det. Det är en mammablogg, såklart vilket är mina favoriter. Mamman ifråga är Karin som är den som förstår mig mest vad gäller min Twilightmani:) Skönt att ha en allierad iallafall. Hon har dessutom två fantastiskt söta barn och en väldigt trevlig sambo. Synd att vi inte ses oftare för vi hade vldigt trevligt på trettondagsafton. Bloggen hittar ni här.

Nu fick jag ny information om att det bjuds på blodpalt i Sjulnäs. Mmm. Jag gillar palt, jag älskar blodpalt. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar