tisdag 12 januari 2010

jobb, jobb, jobb!

Ja det är ungefär det som är just nu, jag jobbar, sover, äter och myser med Ronja för att sedan åka och jobba igen.. Jag är inne på min andra nattvecka så jag är lite sliten just nu. Första veckan gick jättebra men nu börjar det kännas i kroppen. Jag har lite problem med att sova på dagen så jag känner mig trött just nu.

Det var ett tag sen jag skrev, det har hänt lite sen sist. Vi hade en väldigt trevlig fest här på trettondagsafton som jag visst glömt att nämna. Sen vart vi bjudna på middag i sjulnäs i fredags och i lördags bjöd vi pitholmarna på middag. Efter de hade åkt kom roknäsarna hit en snabbis och hälsade på. Söndag var det dags för nattvecka nummer två och måndag var en slappardag för att sedan jobba. Tisdag kom ett efterlängtat besök när jag hade vaknat för att sedan fortsätta med 37-åringskalas. Nu laddar jag för jobb igen.

Det finns alltid den där killen eller tjejen på en arbetsplats som alla stör sig på, min arbetsplats är inget undantag. Han gör intet ett endaste dugg, ok jag överdriver lite men han gör inte mycket iallafall. I vanliga fall så skulle jag bara skita i det men nu är det ju så att det ibland kan gå ut över mig när han inte gör så mycket. Jag är rädd att det uppfattas som att det inte är jag som gör nåt och det skulle inte vara så kul. Vill bara inte vara den som "skvallrar" då jag fortfarande är ny. Jaja det kanske löser sig.

Nu ska jag göra lite matsäck, ha en trevlig natt ni som får sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar