söndag 1 mars 2009

ojdå

Jag såg just att jag inte skrivit på några dagar.

I fredags promenerade jag och mamma fårön runt och jag kan säga att det var betydligt lättare att sparka med hund runt än att gå, nämnas bör ju att jag inte är så vältränad ännu.

Igår var jag på stan med Lisa och shoppade lite, det blev fyra pyjamaser och en jacka till lillan och en kofta till mig. Lillan har ju växt ut 56 och nu är det 62 som gäller. problemet var att jag inte hade så många pyjamaser i 62, närmare bestämt bara en som hon fått så det var behövligt.

Idag ska jag bestämma mig ifall jag ska åka till stockholm i veckan eller inte. Vi får se!

Ska även gå Fårön runt idag ifall det blir lite varmare, just nu är det -20 men det kan fort ändras om solen kommer fram. Vi får se hur det blir.

ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Anonym20:28:00

    Hej!
    La in en länk till sidan som säljer bärselar under kommentarer där du komenterat. Även pris! men du får nog skynda dig om du ska ha en för de finns inte många kvar! Kul att även du har en blogg!! Den kommer jag hålla koll på! Ta hand om er!! kram / Anna

    SvaraRadera