onsdag 30 december 2009

Födelsedag!

Det var ett tag sen jag skrev, det har varit fullt upp de senaste dagarna. Ronja har ju hunnit fylla ett år vilket firades med hockeymatch. Sjulnäs befolkning har utökats med en liten Klara som jag hoppas få se när vi kommer hem. Jag har hört ryktas att hon är grymt söt:) Grattis! Vi ska också passa på att gratulera våran husvärd som blivit uttagen till Svenska olympiska Hockey-landslaget i Vancouver 2010. Grattis! Sen vill jag bara säga till alla er som vi brukar umgås med hemma att vi saknar er! Jag ser fram emot vintriga promenader med Frida och Mira som egentligen inte gillar vintern. Vi ska nog omvända er:) Jag saer fram emot familjkemiddagar och även Sjulnäs/Roknäshäng med fina vänner. Stadsfika med finaste Lisa och alla andra fina vänner jag har. Hoppas att vi ses snart! Oj nu blev jag lite sentimental och klockan är inte ens tolv än... Här kommer lite bilder!
Nykläckt Ronja för drygt ett år sen. Vilken upplevelse! Klart det bästa året i mitt liv.


Här är lillan ett år senare. Firade sin födelsedag på hockey. Hon fullkomligt älskade det. Alla människor att säga hej till och dansa till musiken.


Här ser hon ut över isen. Vi hade en egen loge så hon kunde springa omkring hur hon ville under matchen. Hon stog mest och dansade eller satt i knä och dansade.
Här äter hon våran variant av tårta. Cupcakes. Det var väldigt populärt för hon tryckte två på en minut:)

Detta var vad som hände i huset igår. En tv-inspelning. Ni kan ju se på nästa bild vem det var mest spännande för..



De lånade Urban för att ställa in ljuset då objekten för inspelningen inte hade kommit än..

Här kommer dock huvudpersonen så de sparkade ut Urban illa kvickt. De gjorde en inspelning med Mattias och Viktor Hedman. Jag, Lenita och Linda åkte och shoppade istället. Jag hann dock träffa den andra hockeystjärnan, shit va lång han var. Lite drygt två meter..
Nu ska jag ringa Lisa på Skype. Hoppas ni får en bra dag!





2 kommentarer:

  1. Vi saknar er med, kul att skypa med er igår. Kul med bilder, hoppas ni fotat en himla massa. Kram vänner

    SvaraRadera
  2. Anonym20:51:00

    Och vi saknar er också. Firar nyår på lingon 18 ikväll. Önskar er ett riktigt gott nytt år! Välkomna hem snart. Kram från Camilla, peder, Carro o micke med barn såklart!!

    SvaraRadera