tisdag 1 september 2009

Ännu mera nostalgi

Jag och Ronja sover hos min mamma och pappa inatt eftersom de ska gjuta grunden till garaget imorgon. Jag sitter vid deras dator och gick igenom mina gamla bilder från förr med ett sting av saknad till alla jag umgicks med därnere.. Känns som ett helt annat liv som aldrig hänt. Tyr att jag har kvar bilderna:)

Här är Selma när hon var drygt åtta veckor. Liza som sitter brevid är mindre idag..

Gullig!

Hon rymdes innanför min jacka då, inte nu..


Det händer väl inte alltför ofta att jag lägger ut bilder på mig själv så här kommer det två st. Det första är från Jamaica julen 04/05 och det andra är från ett bröllop jag var på -06. Jag sparar på bilder från nu då jag inte riktigt är helt överens med min kropp just nu. Men jag gör inget åt det så jag får inte klaga!






Ha en trevlig kväll!
Justja, har varit på BVC idag, 9700 g och 74 lång tösabit har vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar