fredag 11 september 2009

Nu kommer det..

Nu kommer det lite bilder från det vi pysslat med den senaste tiden..


Här är lillan i köket hos sin mormor och morfar..

Ja här börjar träningen

Vi "myser" i den stora sackon...







Vi har alltså inte gjort så mycket sen sist. Vi var på stan igår en sväng med syster. Senare på kvällen var jag på ett vattengympapass lett av Jennie vilket var extremt jobbigt. Jag hade mjölksyra under uppvärmningen så jag visste inte riktigt hur jag skulle hitta kraft till resten av passet. Jag var dock väldigt nöjd efteråt men så är det alltid då jag tränar.. Mycket bra pass iallafall.
Idag ska vi träffa systrarna Elowson (ja jag vet att Linn heter Sjölin men för mig kommer de alltid att vara Elowson) på stan. Det blir trevligt, hoppas det blir bättre väder så att jag kan promenera in bara..
Ikväll väntar vinlotteri vilket ju är ett skämt då jag aldrig vinner utan bara donerar vinflaskor till andras konsumtion men jagär inte bitter alls...
Nu ska jag ge Ronja gröt så att hon kan få sova en stund. ha en bra dag!




2 kommentarer:

  1. Anonym08:43:00

    Roligt att se lillan gå med gå-vagnen! Kul att du gillade passet! Ses ikväll./J

    SvaraRadera
  2. Nej, men vi såg Twilight istället, jag gillade nog den mer än Anders. Män som hatar kvinnor var uthyrd...

    Kram

    SvaraRadera