söndag 6 september 2009

Den nya influensan..

Ja den har jag inte men duktigt förkyld är jag iallafall.. Jag snorar och hostar och nyser om vartannat.. Hoppas att det går över snart.

I veckan är det en kul vecka må ni tro..

Måndag: Ja ok då kanske det inte händer så mycket om nu inte jag och Linnea åker till Mårtensgården kanske..
Tisdag: Då ska vi på besök till Svartudden samt så kommer Rebecca hem. :)
Onsdag: Då har vi mammaträff här hemma förutsatt att vi inte är sjuka förståss..
Torsdag: Vattengympa med Jennie.
Fredag: Vinlotteri hos Lisa.
Lördag: Inget än, festen var visst helgen efter.. Jag har verkligen ingen tidsuppfattning.. Tack Jennie!

Behöver jag säga att det är en hektisk vecka.. Kul ska det bli iallafall. Speciellt kul att träffa Rebecca.

Idag har vi bara pysslat på lite här hemma. Jag fick nåt il och städade sovrummet, bäddade rent i både våran och Ronjas säng samt möblerade om lite. Ubbe har pysslat lite ute vid infarten och pappa/morfar har varit här och fixat lyse i köksskåpen. Fint vart det.

Ronja har strulat lite nu några dagar, varit väldigt grinig, för att vara hon bör tilläggas, och varit trött och spytt ganska mycket. Nu vet inte jag om det är normalt att de spyr i denna ålder eftersom det är det när de är spädisar men hon har ju som aldrig spytt speciellt mycket och då är det extra jobbigt nu. Kan i och för sig vara allt snor också.. Jag hoppas att det är förkylningen som spökar, annars kan det ju vara tanden uppe som kikar fram.

Nu ska jag gå och se tv med karln. Ha det!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen. Trevlig vecka du har framför dig. Dubbelkollade dock mejlet från Sosso, Frida & co och festen är helgen efter, dvs den 19 sept. Kram kram

    SvaraRadera
  2. hlloj! jag hämtar noelle 11,15 imorgon så kom runt halv tolv då kram kram

    SvaraRadera
  3. Anonym08:48:00

    Krya på dig! /Klara

    SvaraRadera
  4. Anonym21:04:00

    Hej !
    Lasse sa just i helgen att han inte fick cred för jobbet han gör, kul att du fick med morfar i denna då !

    //Skoterkompisen från Gauto

    SvaraRadera