onsdag 9 september 2009

Jaha

jag som skulle bli bättre med att lägga upp bilder och så tar jag knappt några..

Idag har vi haft mammaträff hemma hos oss. Vi var fem tappra mammor. Det var verkligen busväder idag just när de skulle komma hit, typiskt. Det var, som jag alltid skriver, väldigt trevligt. Kul att se hur de utvecklas olika men är i samma ålder.. Jag gillar mina mammavänner.

Mamma/mormor har även varit här idag med två pyjamaser till Ronja som var praktiskt taget pyjamaslös. Ungen växer ju så det knakar så jag hinner ju inte med att shoppa nytt till henne.

Annars har jag pysslat lite här hemma. Jag har hängt upp våran livslustlampa samt en tavla i sovrummet, det blev faktiskt bra om jag får säga det själv..

Fy tusan vilket tråkigt inlägg, nu ger jag upp. Återkommer när jag har nåt kul och intressant att berätta!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar