måndag 14 september 2009

NKOTB

För första gången i mitt liv, tror jag, har jag märkt av ålderskillnad mellan de jag umgås med. Jaja inte umgås umgås men iofs träffas vi ju en gång i veckan och det är ju oftare än jag träffar mina kompisar ibland så man kan väl säga att vi umgås. Iallafall så satt vi och pratade på sista mammaträffen och kom in på NKOTB då en av tjejerna säger : "Vilka är de?" Jag höll på att få en chock då jag trodde alla visste vem de var men tydligen inte:) Är det då jag som är gammal eller hon som är ung?:=) Jag brukar då inte känna mig gammal på de träffarna trots att de flesta är nåt år yngre och jag gjorde väl egentligen inte det då heller, det var mest en lustig grej, men det går inte att frånkomma att man börjar komma upp i åren.. Jag har absolut ingen åldersnoja, Ubbe kommer ju trots allt alltid att vara äldre än mig så det är lugnt..

Idag tar vi det lugnt som vanligt. Vi har varit på en timmespromenad i morse och Ronja somnade d¨å vi kom hem och sov i nästan två timmar så jag hann se ikapp mig på "True blood" på SVTPlay. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den serien ännu. Ska ge den en chans till så får vi väl se om det är nåt jag fastnar för.

Ett annat aber jag har är att jag måste välja ytterdörr till huset. Det är inte det lättaste kan jag tala om.. Det finns hur många modeller som helst och jag måste ju inte välja det dyraste...

Nu ska vi kanske packa oss in i bilen för att åka till Ångsågen men jag tror bestämt att Ronja börjar bli trött igen..

ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar