tisdag 8 september 2009

Ja..

..vad ska man skriva idag då.. Kanske ska berätta att Ronjas förkylning verkar släppa, likaså min men jag är fortfarande hostig.

Igår var vi bara hemma hela dagen. Vi gick en liten sväng med Selma och en sväng med mamma och hundarna på kvällen annars var vi inne hela dagen lång. Det var väldigt skönt iofs men vi klättrade båda två på väggarna på kvällen..

Idag hade vi egentligen ett besök till Svartudden men en av de mindre värdinnorna har insjuknat så vi hoppas att hon kryar på sig istället och tar det en annan gång. Nu väntar vi istället på att pappan ska komma hem och äta lunch. Vi blev även bjudna på köttsoppa ikväll så det är mycket möjligt att det blir så, måste bara dubbelkolla med U först så at han inte ha planerat nåt annat vilket han säkert har men inte har sagt till mig, som vanligt..

Igår medan Ronja sov fixade jag till vårat badrum en gång för alla. Den första delen är jättefin men den andra delen har sett ut som en rövarkula ett tag nu så jag tog tag i saken och det blev riktigt bra. Ska ta lite bilder så ni får se hur det blev. Det saknas ju fortfarande ett badkar men Rom byggdes ju inte på en dag så..

Nu kom han hem så nu ska jag äta, vi ses!!

1 kommentar:

  1. halloj! Noelle är riktigt dålig, så nu har jag ringt och avbokat dagis resten av veckan. men nästa vecka bokar vi in, vad sägs om ons eller torsdag? kram kram

    SvaraRadera