torsdag 12 november 2009

åh

Det var då en envis ögoninflammation. Efter fyra dagars antibiotikabehandling har det fortfarande inte blivit bättre så nu ska jag träffa en läkare som ska titta på det. Jag kan nästan slå vadom att han bara kommer att titta på ögonen och konstatera vad sköterskan konstaterade i måndags, att det är en ögoninflammation och att jag ska prova det andra antibiotikamedlet istället.. Vi får se.

Annars inget nytt, Ronja övar sig på att gå varje dag. Hon ställer sig upp på golvet och går dit hon vill. Är det dock nåt hon snabbt vill åt så kryper hon istället. Igår var vi förbi Frida och Mira en stund där tjejerna hade party. Mira har en spelande hund och tjejerna dansade båda två. Skitsöta.

Idag tror jag att det blir lunch på stan så jag promenerar väl in så att Ronja får sova i sin älskade vagn. Det är -10 idag så det är härligt. Det blir så frisk luft när det är kallt ute. Bäst bara att klä sig ordentligt om jag ska gå in till stan. Igår när vi var ute på promenad hade jag klätt mig för dåligt. Problemet är att jag inte har några täckbyxor så det är ett bra julklappstips:)

Nu ska jag ge Ronja lite gröt. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar