lördag 28 november 2009

Party!

Igår var vi på Havsbadet för att fira med Ubbes jobb. Det började med en fördrink och sen var det mat och underhållning i restauranten, även min gamla arbetsplats en gång i tiden. Det var Wallmans salonger som stod för underhållningen och det gjorde de jättebra. Maten var också bra vilket jag ju inte trodde. Jag tjuvade dock och åt ett bröd till soppan och tog en öl men det fick jag snabbt synda för då jag fick ont i magen. Då Josef var nykter så åkte jag hem med honom vid tio medan sambon stannade kvar och festade vidare.

Idag ska jag börja med en morgonpromenad för att sedan gå och hämta upp Lisa för att gå på loppis på Nolia. Den börjar elva så nu ska jag pallra mig iväg! Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte, vi får väl se vad som blir. Imorgon är det skyltsöndag och sen hade jag tänkt hinna förbi en jobbarkompis till Urban, hans tjej har målat en tavla till oss så de ska bli spännande att se. Hon sa att den var grön då hon vet att jag gillar grönt. Nu ska jag som sagt pallra mig iväg!

ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar