måndag 2 november 2009

Bilder

Ronja sover i vagnen i hallen, kan inte lämna henne ute då snickaren spikar på för fullt. Vi har varit en sväng in till stan med Frida och Mira som sällskap. Jag behövde en sväng på apoteket då jag till min fasa upptäckte igårkväll att min näsa täpptes igen och vi inte hade nåt nässpray hemma. Passade även på att köpa nytt till Ronja så hennes använts flitigt denna helg, Vi är med andra ord förkylda på Kilgatan. Det är dock inte någon svininfluensa utan bara en gammal hederlig förkylning som jag tror redan är påväg bort.

Nu kommer lite bilder:

Gör om det om ni kan!


Jag var på EM igår och inhandlade dessa fina bokstäver, det var dock skitkvalitet måste jag säga, klisterlapparna man ska fästa dem i fastnade bara i pappen bakom så jag fick göra egna av tejp. Det var ändå MICKI så jag tycker det borde vara bra kvalitet. Fint vart det iallafall.

Lillskrollan i vagnen redo för en härlig höstpromenad (läs sovstund)


Såhär ser vårat garage ut på baksidan, det ska då bli en inglasning senare.



Här är framsidan där ytterdörr samt garageport ska in. Kommer att bli finfint!












4 kommentarer:

  1. Det ser grymt ut!!!!! åh vad kul att få komma och titta när det är klart!!! puss och kram

    SvaraRadera
  2. Anonym22:37:00

    Det kommer verkligen att bli finfint :)

    Kram
    Linnéa

    SvaraRadera
  3. Anonym09:44:00

    Superfint!
    /Klara

    SvaraRadera
  4. Anonym21:27:00

    Det blir toppen.

    Selmas borste gjorde susen. Som nytt!! Har fixan hålen. Elton verakr gilla det. Han har krupit upp i vagnen för att mysa en stund när den stått inomhus. Det måste vara ett bra betyg. Kram Camilla

    SvaraRadera