fredag 6 november 2009

Misär

Ja ok nog finns de de som har det värre men fy vad jag känner mig liten idag... Ubbe fick leda mig från sängen till toan för att jag inte kunde öppna ögonen. Jag fick badda med en blöt bomullstuss ganska länge innan jag tillslut kunde slå upp ögonen. De är rejält svullna och det ser ut ungefär som att jag inte sovit på ett år eller nåt.. Jag borde ju stanna inne hela dagen men jag blir så rastlös och dagen blir så lång..

Ikväll är vi bjudna på tacomiddag hos mamma och pappa, gott.. Sen är det ju Idol också, jag hoppas att Mariette åker ut, jag är lite less henne om jag ska vara ärlig. Hon är ju jätteduktig men jag tycker hon är tråkig att se på.

Nu ska jag ge Ronja lite frukost. Hej då!

1 kommentar:

  1. Anonym18:47:00

    Låter som ögoninflamation, inte kul alls
    kram Lenita

    SvaraRadera