söndag 29 november 2009

Första första advent

för oss som familj:) Mysigt. Tyvärr har inte julstämningen infunnit sig ännu men det kanske kommer. Vi lyssnar på Sjörövarfabbe och äter frukost bestående av Mariekex med smör och ost. Ja inte för mig då men för Ronja.

Idag ska vi ta en promenad in till stan då det är skyltsöndag. Jag är på jakt efter lite julstämning och vad kan då vara bättre än det.

Igår promenerade jag in till stan för att hämta upp Lisa, sen gick vi på loppis där det var massor med folk så vi gick ner på stan och åt lunch istället. Sen promenerade jag till mina föräldrar där ju Ronja var. Ubbe kom senare och då beställde vi mat från Tre kronor. Ingen pizza för mig dock utan jag tog en sallad.

Nu ska jag ta fram lite julpynt. Vi ses kanske på stan idag!

1 kommentar:

  1. Mycket motion och bra mat, min kropp är avundsjuk på din just nu! Kram på dig!

    SvaraRadera