torsdag 26 november 2009

Tillbaka till vardag

Nu ska jag ta mig själv i kragen på fler punkter än denna blogg. Nu är operation gå ner i vikt startad och det har gått riktigt bra.

I tisdags tog vi nya tag och började morgonen med att åka till BVC för att vaccinera Ronja mot svininfluensan. Det gick finemang, inte en tår och hon har inte haft nån feber efter sprutan heller.

Igår gjorde vi inget speciellt annat än att jag var med Ronja på dagen för att sedan klockan tre åka till Luleå för att gå på stan, äta på Allstars och sedan gå på konsert med Lasse W. Den var jättebra men jag är lite besviken på lokalen.

Idag har vi varit och besiktat mamma och pappas bil som vi fått låna då våran är på verkstad. Det gick bra. Efter det åkte hela familjen till Polisstationen för att fixa pass till mig och Ronja. Efter det åkte vi hem för att gå ut på en promenad med Frida och Mira. Vi gick till Kupan där jag hittade några fina tyger som jag ska göra nåt fint med. Nu skruvas det gips i vårat blivande garage då garageporten och ytterdörren ska monteras imorgon. Ronja har ett efterlängtat besök av kusinerna.

Imorgon ska vi mysa på dagen och sedan på kvällen ska Ronja till mormor och morfar då vi ska på fest med Ubbes jobb på havsbadet. Jag har inga höga förväntningar då maten förra året sög.

Nu ska jag surfa lite och lyssna på Norah Jones nyaste på Spotify. Ha en trevlig torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar