söndag 22 november 2009

Veckan på en pisskvart

Måndag: Vårdcentralen och slappning
Tisdag: Mammaträff och slappning
Onsdag: Nimbys värld
Torsdag: Apoteket och slappning
Fredag: Fredagsmys med Lisen och Ronja och slappning
Lördag: FamiljenStenström-dag och slappning
Söndag: Besök i Sjulnäs och Bio

Förstår ni nu varför jag inget skrivit i veckan, det har hänt väldigt lite. Förutom idag då då jag var och såg den andra filmen i Twilight-serien. New Moon.. Vad bra den var. Jag bryr mig inte ens om att den är ansedd som en fjortisfilm, det skiter jag i för jag tyckte den var magisk! Tack för barnvakten så att det var möjligt att gå och se den. Jag måste även passa på att tacka pappa för att han varit och fixat kaminen, den går som en klocka!

Nu är det sängen för mig, imorgon blir det ett alltför återkommande tema, Vårdcentralen och mina ögon. Fortsättning följer!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar