torsdag 5 november 2009

Ursäkt

Jag lovade ju bilder igårkväll men eftersom jag fick finfrämmande så sköt jag upp det till idag istället. Det är ju inte så lätt att fotografera i poolen då jag även måste hålla upp fotoobjektet ovanför ytan så blev det en bild.

Idag ska vi åka till Kupan och Reprisen för att se om vi hittar nåt fynd men just nu så sover Ronja så jag ska passa på att plocka ihop litegrann då hon har lekt på morgonen och med ALLA leksaker dessutom.

Pappa ska komma hit idag och förbereda för att dra el till garaget. Det som ska göras där nu är att dra el, isolera taket och väggarna samt skruvas upp gips vid porten och sen kan vi börja regla upp väggarna till hallen och tvättstugan. Oj vad spännande det kommer att bli.

Förkylningen är kvar plus att det har kommit tillbaka till ögonen och jag hostade väldigt mycket igårkväll så jag får se om det blir någon gympa ikväll.

Nu ska jag städa upp lite innan hon vaknar. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar