tisdag 13 april 2010

Fjällen igen

Jag och Ronja ledsnade på att vara hemma så vi drog till husvagnen istället. Ok det låter som att det var spontant men det var det inte utan vi skulle upp och det var väldigt mycket planerat och Urban kommer på torsdag. På torsdag kommer även AJ och Jennie med Melle och det känns som att det var längesen vi sågs så det ska bli kul.
Sitter nu och ser på The good wife på TV4 och konstaterar att den har potential iallafall.

Vi har varit ute och kört skoter idag, det är blött och mjuk kan jag säga. Ronja kamperade med sin mormor i deras nya pulka så att jag fick köra lite själv. Det var roligt, jag har inte riktigt kommit över försäljningen at min alldeles egen skoter.. Jaja kanske nån gång i framtiden:)

Här är pärlan!

trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar