onsdag 28 april 2010

Tjenare!

Vi lever och mår ifall ni undrat vart vi varit..

Idag har det hänt grejer, inte hos oss dock men nånstans i världen händer det säkert nåt. Det har säkert hänt nåt med det där molnet som ställer till det för en massa folk.


Jag har för första gången gjort tjälknöl och det blev jättegod, iallafall den ena, den andra har jag inte smakat.. Jag vart lite nojig när jag hade stoppat in den i ugnen igårkväll så jag sov inte så mycket inatt. Inte då för att det skulle kunna börja brinna för att ugnen var på utan för att köttet skulle bli torrt.. Sjukt!

Mitt motionspass idag var att cykla till Ivab och tillbaka, duktigt av mig måste jag faktiskt säga. Mitt träningspass imorgon består av att på förmiddagen ha hand om två vildar för Mira ska komma och mysa med oss. Vi drar även till fjällen imorgon och Jennie har ju tagit med sig löparskorna så jag kan ju inte vara sämre jag heller.. Inte bra för min image som soffpotatis..

Nu ska jag bjuda er på lite bilder på en karamell som är alldeles för söt för att ätas!



Supermodel in progress..


Ja fy fan, har jag gjort henne....



Här kom en bild på vår mumsiga frossarkväll i fredags.. mmm är allt jag kan säga..
ha en trevlig kväll så ska jag försöka blogga på fjällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar