torsdag 15 april 2010

ok

Jag hatar att vara sjuk men jag skulle vara sjuk vilken dag som helst istället för Ronja. Hon fick feber igår, jag har ingen febertermometer men jag kände att den var hög för hon var som ett glödande kol. Det som är konstigt med henne är att hon är hyfsat pigg ändå. Hon är ju lite gnälligare än vanligt men inte mycket. Jag har inte sovit så mycket ibland utan jag har ju fått för mig att hon ska sluta andas för att hon har feber så jag har legat och lyssnat så att hon har andats.

Annars gör vi inte så mycket. Jag har fiskat och de andra har fått fisk..irriterande men bättre lycka nån annan dag kanske.. Ronja ser på tubbies och jag äter frukost. Vi ska vara inne idag så vi tar det väldigt lugnt. Ska se om hon vill vila senare, det är inte säkert.

Jag återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar