tisdag 6 april 2010

Senaste tiden i bilder..

Det händer inte så mycket värt att skriva om här just nu förutom att vi varit på kalas hos Lenita ikväll. Gott fika som alltid och sällskapet var inte fy skam heller:)

Jag bjussar på lite bilder eftersom det var ganska längesen.

Jag klättrade upp ovanför vårt läger och tog några bilder på utsikten, den var inte fy skam. Jag kände mig ganska liten..
Ronja förser sig själv med mat då hon tyckte att det tog för lång tid att laga..


Ja ni ser själva. Det går inte fånga på bild hur fint det är men jag gjorde att bra försök iallafall.



Ronja åker snålskjuts:)


Gode mycket snö...


Ronja har fått en ny jacka..


Såhär blev det i vardagsrummet..




Såhär blev det i sovrummet med min nya tavla.. fint va?


Ronja har fått en "baaab"..
Håll till godo! God kväll!








1 kommentar: