torsdag 1 april 2010

Nytt försök

Ja vi gör ett nytt försök till att avnjuta en härlig fjälltripp och tror ni inte att det för fan regnar....

Jaja vad gör man då, jo man sitter inne i husvagnen och dricker öl och äter ölkorv tills man får ont i magen. Jag har dock nyss fått lämna soffans trygghet för att springa, ja springa, till vägen för att guida Camilla och Peder som kom upp typ nu. När jag kom tillbaka fick jag världens hostattack och vad är då slutsatsen av den lilla strapatsen, jo man ska INTE springa.

Imorgon väntar förhoppningsvis en skotertur om inte skitvädret är här för att stanna och med vårat förhållande till skitväder så är det nog här för att stanna.

Vi saknar såklart våra husvagnskompisar men är glad att de har hittat ersättare som är värdiga vårat sällskap:)

Nu ska jag äta en chokladbit för att försöka lugna min chockade kropp.. Jag tror hjärtat hoppar några slag extra..

god natt!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får toppenväder, skulle väl vara på tiden! Här hemma är det mulet men inget regn så det känns helt ok. Känns trist att inte kunna följa upp, men vi har ju ett annat äventyr som väntar. Att springa ÄR bra! Kram kram

    SvaraRadera