torsdag 22 april 2010

Hej allihopa!

Idag vaknade jag av ett sms klockan tio i åtta och då hade inte Ronja vaknat än, det kändes väldigt skönt. Det blir ingen mammaträff idag då värdbarnet är sjukt.

Försökte lägga upp lite bilder igår men det gick inte så de kommer idag istället. Håll till godo för det är det enda ni får just nu. Jag har inte så mycket att skriva och gud förbjude att jag skriver vad jag köpte på stan igår eller vad vi ska göra idag:)


Ok vad hände med den där frisyren.


Här ser tröttisen Lala vilket är det bästa på denna jord..


Min snygga hårfärg!

Lillfröken poserar och visar upp sina tänder som hon hatar att borsta.
ha en bra dag!



2 kommentarer:

  1. Läcker färg och snygga lockar. Lillans rufs var inte så dåligt det heller...

    SvaraRadera
  2. Camilla16:58:00

    Lillskiten är så s*tans söt!!!

    Snygg hårfärg! Måste se den i verkligheten snart!!

    Kram

    SvaraRadera