söndag 25 april 2010

Fy fan

vad jag åt i fredags, men trevligt var det och maten var helt otroligt god. Vi var sex tjejor som åt och drack och pratade en massa. Jag var ganska trött på lördagen men det hindrade inte mig från att dra med hela familjen på loppis. Jag tror att vi alla tyckte det var lika roligt, tolka det som ni vill..

Nu sitter jag och väntar på att ungen ska somna, hon har snurrat i ca 40 minuter nu vilket är länge för att vara hon.

Dagen har bestått att att cykla, fy fan vad vi har cyklat. Vi cyklade till Svartudden för att de om det var någon hemma. Vi knackade på och ingen öppnade, vi åkte vidare till nästa familj och knackade på men ingen öppnade. Vi cyklade vidare till Pitholm där vi knackade på men ingen öppnade, då cyklade vi hem.

Senare på dagen ringde Steve för att fråga om vi skulle på fotboll för hela familjen skulle dit. Sagt och gjort så begav vi oss till Kvarnvallen för match, på cykel förstås.

Nu sitter vi i soffan och degar.

Vad har ni gjort idag?

1 kommentar: