onsdag 2 december 2009

Sorg

Ja så känner jag när jag vet att det inte finns någon Stieg Larsson-film.. Jaja jag väntar till juni då Twilight 3 kommer:) jag och Jennie var och såg Luftslottet som sprängdes ikväll och enligt mig så var den då minst lika spännande som de andra två. Vilken författare han var..

Idag ska vi inte göra så mycket, kanske en promenad på morgonen men jag måste ta det lugnt eftersom jag återigen har väldigt ont i halsen. Tar det aldrig slut liksom.. Vi ska även åka och hämta ut passen som är klara. Ikväll ska vi åka och vaccinera oss och sedan ska vi till frissan Charlotte som ska få trolla lite med mitt hår, vi får väl se vad det blir. Medan vi är hos frissan ska Ronja vara hos farmor i sjulnäs.

Ja vi hade visst ganska mycket att göra idag så det är bara att sätta igång!

1 kommentar:

  1. hej hopp vad kul att fiulmen var bra, jag har en inköpsfri månad i Januari! så jag passar på nu innan . vore trevligt att ta en fika någon dag kram c

    SvaraRadera