torsdag 8 oktober 2009

091008

Visst går tiden fort, shit det var ju nyss vår?? Vad hände???
Jag kom ju på att när vi var och badade igår så träffade vi ju Ronjas kusin Sanna. Som vanligt när Ronja träffar sina kusiner så skiner hon ju upp som en sol. Jag tror att hon kände igen henne men jag vet inte. Det kändes sån iallafall. Hon hade iallafall varit och badat med skolan.


Snart ska vi äta lunch och sen är det dags för lilla donnan att sova middag. Jag ska packa ner henne i vagnen och gå ut promenera. Kan bli en tur in till stan. Ronjas strumpor har en fantastisk förmåga att försvinna så vi måste hog inhandla några nya. (Oj måste bara gå och rädda mina gardiner!) Ja de är hett villebråd just nu..


Imorgon ska vi äntligen hälsa på Sara och Dante. Jag har tänkt åka och hälsa på dem sen väldigt länge tillbaka men nu har jag äntligen fått fingrarna ut arslet. Det ska bli väldigt kul att se hur de bor. Det är nästan pinsamt att jag inte varit där innan..


Nu börjar lillan vara hungrig så nu ska hon få mat. Slänger in en bild från Jennies fotosession.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Anonym12:25:00

    Åh, du får hälsa Sara och Dante!
    /Klara

    SvaraRadera
  2. Anonym20:21:00

    vilken fin bild, hon är duktig Jennie.
    kram Lenita

    SvaraRadera