fredag 9 oktober 2009

091009

Höll just på att få en infarkt!! Urban kom hem, väldigt oanonserat och smög sig in, enligt mig!
Gårdagens gympa har lämnat sina spår i form av en seg gammal kropp..:) Angenäma problem men gud vad jobbigt det var igår. Jag kände att jag ville ta ut mig ordentligt så jag fuskade inte ett endaste dugg.
Nu på morgonen har jag agerat frisör, Ronja hade håret i ögonen och Ubbe har kommenterat nåt i stil med: - Jaha ska hon ha tofs jämt nu eller?
Ok dags att klippa. Det gick bra, jag gjorde pinan kort och hann knappt se när lockarna föll så det gick bra. Jag kanske gråter mig till sömns ikväll istället när det börjar sjunka in.. Skämt och sido så behövdes det verkligen för hon var besvärad av att håret fastnade i ögonfransarna. Jag har ju inte snaggat ungen så jag slänger in en bild sen så ni får se henne.
Idag ska vi till Strömnäs och hälsa på, det ska bli jättekul.
Nu ska jag fika lite och titta när takstolarna kommer. Det roligaste med det hela är var de ska rymma takstolarna..
ha en bra dag!


Ok tror ni det var lätt att hålla henne still, men ok blev det och rakt blev det.


Gladskitan i vagnen när hon ska sova. Mysigt!


1 kommentar:

  1. Mysiga bilder! Bra att det var jobbigt, duktigt att inte fuska!

    SvaraRadera